16 april

hejhej,
det har hänt rätt så mycket på senaste tiden. Jag har inte skrivit så mycket eftersom jag inte har fått vara inne på datan. Jag har haft hjärnskakning och det har inte varit roligt nu börjar huvudvärken släppa och de har snart gått två veckor. Jobbigt må jag säga. Idag har jag sökt till idol och det var en riktig upplevelse! 7 timmar i kön och någon timme där inne innan jag var kanske 1 minut hos låtsas juryn och fick reda på att jag inte hade gått vidare men dom gillade min röst! Tummen upp för de. Eller ?
Nu är jag jätte jätte trött och skriver lite innan jag tänker gå och lägga mig trotts att klockan bara är nio.
Kollar på en jätte bra film också braveheart eller något sånt heter den.
Imorgon lägger jag upp lite bilder från idol och det hoppas jag att ni gillar !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0