tidsfördriv

lite tidsfördriv nu när golvet ska torka.
Har du:
Någon som förstår dig? - tror de
Någon som du saknar? - Ja 
Någon som du hatar? - nja de beror på hur man ser de. 
Vem kramade dig senast? - moster
Vem pussade dej senast? - felix
Vem ringde dej senast? - rasmus :@
Vem ringde du senast? - Mamma
Vem var hemma hos dej senast? - felix
Har du några kärleksproblem? -nej inte vad jag vet i alla fall
Har du pratat med någon idag? - klart jag har.
Har du gråtit idag? nepp
Har du skrattat idag? nej inte vad jag vet.

Jag:
Är singel? nej.
Svär ofta? ibland
Sjunger i duschen? nästan alltid
Skulle kunna ha pyjamas på dej i skolan? ha-ha nej
Skrattar åt dina egna skämt? ibland
Skulle göra plastikoperation om det var ofarligt och gratis? kanske beror nog på

Har du:
Piercingar? nja
Syskon? Ja
Jobb? nej
För många vänner? Nej
Rymt hemifrån? när jag var liten
Färgat håret? Ja
Bra självförtroende? ibland 
Sagt "jag älskar dej" till någon? Ja
Gjort något olagligt? Ja
Somnat i skolan? nej
Brutit ett ben? Nej
Tappat bort dig i din hemstad? Ja 
Sett en fallande stjärna och önskat? Nej
Varit otrogen i ett förhållande? Nja
Gjort något som jag lovat mej själv att inte göra? Ja
En hemlighet som ingen annan vet? japp
Sovit en hel dag? nästan
Somnat gråtande? Ja det har jag
Blivit generad inför folk? jupp
Varit kär i någon utan att säga det till personen? jupp
Ätit musslor? japp
Varit på festival? Japp
Stått på scen? Jaoow
Blivit kallad player? mm 
Färgat ditt hår svart? halvt

Vad:
Längtar du till mest just nu? dansen 
Vad ska du göra i helgen? vet inte än.

har du för kläder på dej? linné, mjukis byxor
Gjorde du igår? var med felix en stund sen var jag hos mormor ;) 
Vad ska du göra i sommar? inte den blekaste
Vad åt du senast? frukost
Har du för mobil? iphone 
Vad köpte du senast? godis :O 
Skulle du gjort om du såg ett lik i skogen? vet inte 

Vem/vilka:
Slog du senast? kommet inte ihåg
Tycker du om? felix kanske ;)
Är din/dina bästakompisar? becka, eve. beckis
Var du med senast av det motsatta könet? felix  
har känt dig längst? min familj ? :O
Vet mest om dej? hmm vet inte ?!
Sov du tillsammans med senast? felix

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0