lite allt möjligt.

Nej sitter ännu en lördagskväll vid denna datan för att kolla på film men fick sådan lust att blogga en stund innan.
Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva eftersom de inte har hänt så mycket idag. Vaknade upp bredvid en varm kille, skönt. Eftersom som jag alltid fryser lite på morgonen. Sedan låg vi kvar ett tag innan vi åt frukost. Sen har de inte hänt så mycket, har varit hos mormor och där träffade jag min lilla älskling Gabbe ! Blev så glad. Så blev lite bus med han! Alltid lika roligt.
Skulle egentligen åkt till Malmö på fika idag men de blev inte av. Så det får vi väl ta nästa helg, Hoppas att man kan få datorerna nästa vecka och att jag hittar min kamerasladd så jag kan lägga upp lite bilder här på bloggen så att den blir lite roligare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0