lalalala

tänkte blogga lite nu, såhär på morgonen. Tio i 7 och jag ska snart gå ner till bussen för att börja min vanliga resa mot Malmö. Det är inte så jobbigt längre. Använder ju tiden på ett helt annat vis nu. Ska se om jag kan hitta en bra film som jag kan ha på tåget idag. blir ju lite mysigare då ! 
Ja, imorgon är det fredag och fredag betyder Felix och att helgen börjar. Självklart är min helg helt fullproppad med saker som jag känner att jag måste göra. Ska till och med plugga en massa på söndag!
Nu finns det inte så mycket mer att säga eller jo att jag kommer skriva lite mer i skolan och kanske, kanske kommer de in lite bilder. Vet att ni vill de ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0