allt.

hejsan hejsan hejsan
jag är riktigt trött på min jävla svenska uppg.
Jag är trött riktigt trött just nu. Helgen spenderades som ni vet med Felix. Vi har gjort en massa saker t.ex. lagat mat :) känner mig så duktig. Eller ja han lagade mat och jag kollade mest på. I lördags kom Oskar på besök och då blev de till att spela lite fifa och kolla lite fotboll, laga lite mat och kolla lite film. Sen körde Oskar hem och jag och Felix gick och la oss. Vaknade dock halv tre idag och tog tåget hem klockan fem. Sen dess har jag försökt komma på vad jag ska skriva i min svenska uppg om Hanna men tyvärr kommer jag inte på något. Det är så frustrerande och nu kollat jag oth ska snart sova efter att jag har druckit lite mer läsk.
Nu tackar jag för mig och så får ni höra av mig mer i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0