allt möjligt.

jag måste bara få skriva lite till här.
jag hoppas att imorgon när vi kommer till skolan så har våra datorer kommit, då blir jag världens lyckligaste.
Jag hoppas även att veckan går snabbt så jag får träffa Felix. Jag längtar även till dansen på onsdag och jag längtar efter de jätte mycket !
jag längtar efter så himla mycket just nu!
mitt liv rullar på som vanligt bara de att jag är lyckligare nu än vad jag har varit på länge.
Fotbollen tar stor del av mitt liv och en stor del av min fritid det känns som man inte hinner göra allt man vill göra fast det gör jag ju på ett sätt. aja nu ska jag snart gå och lägga mig men först ska jag uppdatera min iphone för de behövs verkligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0