2 september

hejsan. just nu sitter jag och lyssnar på absolut heartbreak listan och plockar inte saker i min garderob och längtar till morgon dagen.
Jag har blivit fruktansvärt förkyld och det är så himla jobbigt men jag tränar på som vanligt ändå.
imorgon blir det inget björke för mig även fast jag hade längtat efter de men ska inte gå där inne om jag redan mår dåligt. ;/ men det kommer ju fler gånger. I stället ska jag hem till mitt hjärta på kvällen och det blir nog mysigt det också.
Jag lovar att jag kommer börja blogga mer när jag får skoldatorn.
nej nu ska jag hosta vidare.

Kommentarer
Postat av: Nellie

2 september! =) vad betyder det?! :D

2010-09-02 @ 17:32:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0