14/9

godmorgon alla puttenuttiga människor.
idag händer det nog lite saker över de vanliga. Ingen träning för min del för jag ska äta middag med morfar och mormor, men innan dess ska jag faktiskt gå i skolan och mest för att jag tycker om det själv ska faktiskt snart åka och på bussen in brukar man träffa alla "gamla" kompisar, hoppas jag får träffa Rebecka så jag kan krama om henne för det var så himla längesen. Hoppas även på att få träffa min kära pojke i eftermiddag. Mest för att jag vet att han älskar Malmö och för att han ska dit ! 
:
Nu har jag inget mer att säga så skriver kanske lite när jag kommer hem från skolan om jag inte pluggar för de måste jag göra. Tar nog med kameran idag. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0