tisdag

Vaknade jätte tidigt idag... Halv fem ringde klockan och då gick jag och fixade till mig lite, tog bussen till Hässleholm och sen tåget till Malmö sen bussen till Stadion. Började dagen med en "ny" kurs idrottspsykologi det var faktiskt jätte jätte roligt. Så ska dit imorgon också så det blir även tidigt imorgon och det kommer bli jobbigt mycket jobbigt men när jag åker hem ska jag faktiskt träffa Felix och det kommer nog göra min dag! 
Nu ska jag snart kolla på fotboll när Sverige spelar och det ska bli trevligt eller kanske inte. Blire tråkigt kommer jag plugga tyska glosor inte för att det är mycket roligare men skitsamma !
Ha en bra kväll !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0