allt om min helg.

Haft en helt underbar helg med Felix.
Fredes: Gick vi och hälsade på Evelina och beckis och becka en liten stund, Handlade godis och chillade. Allmänt skönt om jag får säga det själv. Somnade ganska tidigt och i Lördes: åkte han till Danmark sen kom kära linnea hit sen bar de av till Bromölla där träffade vi Oskar och Tommy sen kom Felix hem igen och då tog vi tåget till Sölvesborg för vi skulle till ett ställe som heter Altona, var helt okej men älskling var ju där. Tror inte jag är någon fest människa längre. Hihihi (A) 
Vaknade upp bredvid min kära pojkvän idag och blev kvar i sängen ett bra tag innan vi orkade gå upp. Linnea sov så gott i soffan ville ju inte väcka henne (A) Snälla som vi är :) 
Vid tre åkte vi hem och nu saknar jag Felix och det är hemskt ! Kan jag ta och berätta. 
Nu ska jag plugga eller om en liten stund ska jag de först ska jag spela tetris :)
du är underbar<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0