15 november

ska kolla på fotbollsgalan nu i min ensamhet eftersom det inte är någon annan hemma. Det som är det bästa är att höra när dom tackar tusen människor skrattar alltid lika mycket. " jag tackar mamma, jag tackar pappa jag tackar min syster jag tackar mina barn jag tackar min fru jag tackar min tränare jag tackar alla spelare i de eller de laget. HAHAHH :)


Ska se om jag orkar göra något annat ikväll annars kommer jag snart gå och lägga mig sova och riktigt njuta av det. Är skit trött och är på dåligt humör hela tiden, har ont i huvudet och mår illa, orkar knappt träna och vill mest bara gråta. Livet är just nu på en nivå som är riktigt långt nere men snart blir det bra igen. Saknar alla kompisar faktiskt, saknar att känna lycka när jag går ut på planen för att bara träna fotboll. Detta ska vi verkligen ändra på. Saknar min pojkvän varje dag, varje minut och varje sekund när jag inte är med honom. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0