9 november

jag känner riktigt att det börjar bli vinter nu och jag längtar verkligen till snön kommer och lägger sig på allvar, det ska bli så mysigt. 
Nu sitter jag och ska snart börja plugga på Samhällen, blir till att läsa på tåget ner imorgon och tåget hem och likadant på torsdag. Det kommer säkert gå bra. Jag har fått reda på mitt naturkunskaps - och engelska prov idag och det blev VG. Kändes helt okej faktiskt. Hade faktiskt teori idag och det var inte jätte skoj men de tog inte så lång tid. Nej nu måste jag verkligen plugga och göra lite te. Ha det bra så hörs vi senare ! :)

Kommentarer
Postat av: Vegardkaisa

This is great please keep on the good and wonderful work.

2011-03-12 @ 11:21:06
URL: http://vegardkaisa.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0