3 november

Felix sov här i natt det var väl mysigt. Själv fick man gå upp vid tjugo över sju för jag skulle åka till doktorn för att röntga mina fötter. Kom hem igen efter en timme och kröp ner bredvid mina kära pojkvän igen, sen somna jag om så sov vi till halv tolv. Gick upp åt frukost gick och la oss igen. Sen åkte han hem ;/ och då duschade jag kollade tv och tog de allmänt lugnt innan träningen och nu har jag precis duschat igen ligger i sängen halv kollar tv och lyssnar på lite musik :)

Kommentarer
Postat av: Beckis

Haha, det är fortfarande november du;)

Skulle du till villan ikväll förresten? Äh, jag hör av mig!

2010-11-04 @ 10:58:30
URL: http://wahlgrenen.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0