26 november

Varför tar min bror MINA vantar jag menar de är ju MINA och inte HANS, han hör nog inte skillnaden på de eller ? ...
Blir bara så arg när jag ska iväg och behöver mina saker då är dom alltid borta eller förstörda. ARGGGHH :@ Man lånar inte saker som man sedan förstör... Jag vill kanske ha ett par hörlurar som fungerar ibland... men nej det får jag jag inte.. 
Nu blev jag helt sur men de går över hoppas jag. Ska fråga pappa efter pengar till godis eftersom jag är pank.... För jag måste köpa nya hörlurar hela tiden... 

Ajja, nu ska jag bli lite gladare för snart tar jag tåget till min älskling. Längtar riktigt mycket. 
bilden är mest för att han är söt och för att detta är ända bilden jag har fått
ta på honom, eftersom han tar bort alla andra bilder tänker jag lägga upp denna bilden....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0