17 november

vissa veckor är jobbigare än andra och just nu känner jag att jag vill byta skola börja här i hässleholm och slippa pendla som en galning, spenderar lika mycket tid i skolan som på tåget. Tror dock inte jag kommer byta skola för jag har egentligen de så himla bra där jag är nu. Det är verkligen de jag vill och de jag brinner för. Jag mår så dåligt just nu att ingenting känns roligt, jag saknar det som var innan faktiskt. 
jag ska träna ikv och är inte jätte pepp hade ett träningspass innan idag som gav rätt mycket och det kändes skönt att träna. Okej nu blev jag peppad för felicia sa att hon skulle dit ! 
Aja nu ska jag faktiskt forsätta kolla tv, tycka synd om mig själv och försöka värma upp mina händer och fötter för dom är iskalla. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0