13 november

go´middag
Håller på att packa ner lite saker för snart bär det av till min kära pojkvän, ska bli trevligt att träffa honom det var ett bra tag sen. Blir väl till att kolla på film eller något. Ska se om jag kan sno hans data och skriva lite men det är bara kanske. Annars skriver jag mer imorgon. 
Igår hade jag det mysigt satt och spelade tetris och när jag inte orkade mer gick jag in på toa och rakade benen och smetade på en ansiktsmask, Det var riktigt skönt och just nu är mina ben så mjuka och sköna. Kan nästan inte sluta känna på dom. I alla fall somnade jag vid tolv och vaknade vid tio idag. Det var riktigt gött faktiskt, är dock trött nu men det går väl över under dagen. Hoppas jag i alla fall annars kommer det sluta med att jag somnar i soffan igen... haha.
Ha en bra dag alla glad människor för det ska jag ha !
bjuder på bilden(A)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0