12 november

jag är kär 
jag är lycklig
Jag sitter här på mitt rum ännu en fredagskväll och ska snart börja städa. Ska nog kolla på idol ikväll och försöka hålla mig sysselsatt så jag inte ligger och tänker hela kvällen. Brukar sluta med att jag mår fruktansvärt dåligt då. Ska nog somna tidigt och vakna fruktansvärt sent imorgon. Det kommer bli riktigt skönt om jag lyckas med de, har en tendens att vakna riktigt tidigt på helgena för att jag gör de hela veckan men jag måste verkligen få sova ut. 
Jag saknar min pojke och det känns verkligen att jag gör de. Går runt och tänker på honom hela tiden. Ska träffa honom imorgon och jag längtar fruktansvärt mycket. 
Nu har jag inte mycket mer att skriva kommer säkert skriva en mening eller två lite senare,
Här får ni en bild på mig och Francis !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0