11 november

Det var ett tag sen jag skrev nu och jag känner att de inte finns så mycket att skriva om. Livet rullar på som vanligt. Just nu är det riktigt jobbigt jag har ont i munnen och får ont i huvudet av det. Har ont i magen för jag kan inte äta ordentlig mat. Går hungrig hela tiden och tappar koncentrationen på lektioner. Hade dock so prov idag och jag hoppas att det gick bra. Har gått bra på dom andra proven och har fått vg i både natur och engelska och det känns riktigt gött. Jag är så sjukt skolmotiverad nu så det finns inte. Jag ska ta mig genom dessa åren med höga betyg.
Snart är det även helg och jag ska spendera min helg med mig själv och Felix. Behöver verkligen tid för mig själv, ligga hemma och bara mysa, ansiktsmask och lite goda frukter blir det imorgon och ska även ta ett fotbad och fixa mina fötter lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0