"saknar"

Saknar att blogga även fast jag inte har någon energi till det men idag fick jag bara lust till att göra de och jag ska göra det bra.
Vi slutar snart nian, ja jag tycker det ska bli skönt men samtidigt väldigt sorgligt eftersom jag kommer att lämna min nuvarande klass. Vi har varit många vi har varit få men vi har alltid varit en klass och vi har alltid haft de bra tillsammans. Ni betyder riktigt mycket för mig eftersom ni alltid sprider lite glädje i min vardag.
Det kommer att kännas konstigt att efter sommaren gå in i ett nytt klassrum med helt nya lärare och helt nya elever. Jag kommer alltid tänka på oss i 9a1 och tankarna kommer alltid falla på att vi är så himla bra för det är vi. Det finns ingen som egentligen inte kan vara sig själv. Vi behöver inte spela för att passa in.
Ni är bra och bättre men framför allt bäst. !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0