"onsdagonsdagonsdag"

godmorgon alla helgalna människor.
Känner för att skriva lite nu faktiskt klockan är knappt halv sju men jag är uppe ändå helt klar för att gå till skolan. Även fast jag inte börjar fören klockan är nio så känner jag ändå att det är bäst att gå upp tidigt för då hinner man vakna speciellt om man har prov på morgonen.
Nu ska vi inte prata mer om de.
Jag har legat sjuk nu i två dagar och har kommit på lite av orsaken till att jag är sjuk så jag har gått och städat och igår bakade jag bullar som blev super goda. Känner mig oerhört duktig.
Idag är det nationella i kemi och jag funderar på att ta med en liten bulle kanske, eller ?
Ikväll är de i alla fall dansträning med alla grupperna och på fredag också och lördag är det show och jag måste säga att jag är ytterst nervös, REDAN ! hihi. Det bästa är att mormor och morfar ska komma och kolla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0