" oskyldig eller ej "

Dagen har spenderats framför datan, har kollat lite på uppdrag granskning där de berättade om våldtäkterna som en ung kille har utfört och sedan har han fått stöd från hela sin by där de säger att han är oskyldig och de riktigt hånar flickan och kränker henne. Eftersom det inte tror att den här killen någonsin skulle kunna göra en sådan här sak. Det säger att killen är oskyldig och att flickan har berättat olika historier till olika personer när hon bara sagt det till två stycken och deras historier stämmer överens med de hon sa till polisen. Detta visar bara hur lätt det är att tro på felaktiga rykten. Äldre människor som yngre skyllde på att hon hämnades och att hon var en slampa. Samma natt som skolavslutningen då killen var med våldtog han en till tjej. SJUKT ! Det är inte rätt att tro på rykten.

I morgon ska jag i alla fall till Ullared och jag längtar otroligt mycket faktiskt. Ska köpa riktigt mycket saker som jag ska ha på mig i vår, ska se om jag hittar lite kläder med färger och lite skor med snygga färger. Kommer nog upp någon rolig film ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0