ger träning 10 poäng.

Hemma från träningen, har tagit en lång varm dusch och kollat lite på Bond eftersom han är nästan lika cool som jag. Nej skoja bara. Det var inte ens roligt ju ?! haha. Träningen idag var skit bra och de blåste verkligen jätte mycket men jag blev i alla fall mer fokuserad av det. Vi hade lite bollträning och lite löp-träning och det var riktigt roligt och skönt eftersom det var så kallt.
Jävla blåst och kyla, nu får det gärna vara över. Jag blir glad när jag ser hur mycket snö som verkligen har försvunnit och jag hoppas verkligen inte på ny snö för nu är jag helt trött på vintern och jag vill ha vår och sköna svala dagar med massa skoj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0