allt och ingenting.

hejhejhejhejhejhej..
för lite att göra för att lyckas hålla mig vaken mitt på dagen. Har sovit nu varje dag efter jag har kommit hem från sommar fotbolls skolan. Barnen kör väl slut mig antar jag. Men det känns inte bra att man ska ligga och sova hela dagarna och missa när solen kom fram idag. Men solen kommer väl imorgon också. 
Var i alla fall på stan en stund idag och åt faktiskt på Subway som öppnade idag. Gottgott mycket gott :)
Imorgon blir de till att gå upp tidigt igen för att åter en dag åka till österås för att vara tränare för de små eller dom som är mindre än oss. Nu tror jag faktiskt att jag ska sova lite till så att jag orkar med morgon dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0