naglar och sånt..

Nu har jag läst en massa bloggar och på något sätt fått tillbaka glöden att skriva. Inte för att jag har så många läsare men det fungerar faktiskt. Det känns faktiskt skönt att det inte är så många som läser. Men ni som gör det ska ha ett stort tack för att ni står ut med mig. 

Jag försökte fixa till mina naglar för en liten stund sen och det blev en ren katastrof men nu får de se ut som de gör för jag orkar inte ändra på de. ! 

skulle gå ner och hämta min kamerasladd så såg jag att morfar satt där ute och då blir man alltid lika glad ! JAG HAR VÄRLDENS BÄSTA MORFAR och MORMOR!
bild på mina misslyckade naglar ! :)
och på en morgonpigg ALICE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0