tack för detta..

känns konstigt när man blir sviken av en kompis eller jag vet inte riktigt om jag har blivit det. För jag trodde inte du var så falsk. Jag accepterar det du skrev för jag vet att det stämmer men det känns ändå konstigt för det gör ont på insidan när du ena dagen kan sitta och skratta åt det och andra dagen så hänger du ut oss och behandlar oss illa. Jag säger oss nu för jag vet helt ärligt inte vem du menar med att du vill ha kvar. Visst vi kan ha våra små föraningar men om du nu tyckte så illa om oss varför sa du inget då ? Det känns konstigt att säga dessa saker men jag måste få de ur mig även fast jag inte har pratat med dig om de. Om du nu var en sådan bra vän varför var du så falsk och inte berättade hur du kände.
nu tänker jag inte skriva mer och detta inlägg kanske försvinner efter att jag har pratat med dig men om du ser detta försök att höra av dig tll mig så fort som möjligt för att det här känns inte bra för någon av oss som är här hemma. Vi vill ha en förklaring.. eller du kunde faktiskt sagt de på ett bättre sätt.


Nu ska lilla jag snart gå och lägga mig för jag håller på att dö !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0