Paus

har tagit en liten paus i mitt ner plockande av saker. Bra Svenska, jo tack jag vet. 
för mycket saker för lite plats. Jag och mamma var på hemköp idag för vi hade bara en bananlåda kvar och jag lovar er alla att alla mina kläder får inte plats i den. Där fanns bara tre stycken och på ICA fanns inga alls. Så nu har jag fyllt 4 lådor och ska börja fylla papperspåsar. Detta är inte jätte roligt eftersom jag är så sjukt trött efter igår.
Jag och Rebecka var ju på tivolirock och hade riktigt trevligt. Vi träffade nya kompisar och dansade och sjöng. Skämde ut oss inför rock´n roll människor. Bilder hitttar ni trotts allt på facebook eller kommer dom upp här lite senare idag. :)
Rebecka du är guld värd !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0