NEJ ;)

undrar om jag har någon kärleks film någonstans, himla sugen på att kolla på en sådan faktiskt :)
Just nu har jag precis kollat klart på en annan film som gick på sexan riktigt bra faktiskt.
Det finns inte så mycket att skriva här. Eftersom jag inte har gjort så mycket sen sist jag skrev men kände ändå att det skulle vara kul att skriva lite. 
"måste verkligen fixa mina naglar" Egentligen vem bryr sig om mina naglar, jag själv förstås annars hade jag ju inte tänkt så men bryr sig någon annan ? nja kanske tjejer men killar bryr sig väl inte om tjejen har snygga naglar eller inte .. Jag har för mycket konstiga tankar... jahapp nu slutar jag skriva innan detta går överstyr ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0