långt och onödigt men vem bryr sig?!

känner för att skriva ett riktigt långt inlägg om absolut ingenting.

därför kommer jag inte göra det eller jag vet inte detta kanske blir långt. Hatar dock att skriva på laptopen..
jag vill ha tillbaka min data jag vill ha tillbaka mitt rum. jag hatar att inte ha någonstans där bara jag kan vara
helt själv och bara vara jag. Det är snart klart som tur är annars hade jag fått panik.
Var på första träningen på jätte länge, det var riktigt skönt att få springa och sluta tänka på alla problem och skit som vardagen innebär. Ska bli riktigt skönt att snart börja skolan även fast jag inte har hunnit med så mycket detta sommarlovet.
eller det har jag i för sig, men kunde gjort mer eller jag vet inte. Känner mig mest förvirrad och trött just nu.
Vill dock inte sova eftersom klockan bara är elva.
Träning hela denna veckan typ och träningsläger och bowling och allt möjligt, roligt och nästa vecka blir de orust och jag längtar riktigt mycke! Jag vill dock att det ska bli fint väder så man slipper sitta med regnjacka hela dagarna och huttra någonstans.

Var ju med om värsta ovädret i Åhus nu när jag var där och visst det var helt okej och vi spelade kotte och det var svin roligt men man sitter mest och huttrar.

Kärleksfronten är helt okej. mer än det känns onödigt att säga eftersom jag mest känner mig efterbliven just nu.
Jag hittar aldrig de jag söker även fast jag försöker. Jag vill så mycket men det blir nästan alltid fel i slutet,
jag lovar att sattsa fullt ut nu, jag ska inte fega ur när de verkligen gäller !


men det är kanske en bra sak att uppdatera er lite om mitt inte så speciellt roliga liv som ni var dag sitter och läser om. Jag älskar dock er för att ni läser. Känner mig väldigt nedlåtanade nu men det är för att jag sitter och lyssnar på depp musik som bara får en att tycka att man är en idiot, eller något. ha-ha jag vet inte. Du gör mig lycklig... 
Nu ska jag verkligen sluta skriva innan allt blir fel.  Ha en bra kväll ! puss på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0