huvudvärk..

Mitt te tog precis slut och det känns väldigt jobbigt men min hund kom och tröstade mig med lite pussar.
Jag sitter just nu och kollar på antm. Ganska dåligt eftersom jag hasr sett detta programet hundratusentals gånger. Jag har nog blivit sjuk för det känns som jag har feber och har enorm huvudvärk men det går väl över!

Rummet är nu väldigt tomt det finns bara ett skrivbord och en garderob kvar där inne. Min säng står här nere och mina kläder och saker ligger i lådor. Ikväll tar vi bort lite lister och imorgn börjas det nog målas och tapterna ska upp. Det känns riktigt bra. !

Kommentarer
Postat av: Christian "livsnjutaren"

Hej på dig!!!



Får hoppas att du inte har feber, aldrig roligt att vara sjuk.



Snygg blogg du har.

2010-07-19 @ 20:47:16
URL: http://www.dunderbar.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0