Hallojsan

I wanna be a billionaire so fricking bad
Buy all of the things I never had
Uh, I wanna be on the cover of Forbes magazine
Smiling next to Oprah and the Queen
Oh every time I close my eyes
I see my name in shining lights
A different city every night oh
I swear the world better prepare
For when I’m a billionaire
Hejsan hejsan !
läget är bra med mig. Eller halv bra jag försöker i alla fall. Dagarna spenderas för de mesta i åhus och mamma och pappa frågar inte längre var jag ska för det vet att jag ska dit. Sommarkortet är awesome eftersom man kan åka precis överallt utan att betala. NU är jag trött och ska kanske kolla på en film eller sova för imorgon tar vi tåget 10:22 till åhus för lite sttteeeeeeeekkkk ! :) om det blir fint väder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0