27/7

sitter just nu och kollar på friidrotts em, svenskarna är kanske inte så jätte bra som de brukar vara. Dock bryr jag mig inte så jätte mycket om det. Kul om vi får någon medalj.

Träning idag och det ska bli skönt att få spela lite boll igen. Det är de här jag verkligen vill och det ska bli skönt att få spela fotboll i skolan. Utvecklas och kämpa på mot en framgång som kanske finns där ute någonstans. Jag kommer ihåg den glädjen jag överflödades med när jag fick brevet att jag hade kommit in på borgarskolan.
Det känns lite som min framtid är ljus.

Mamma och pappa tapetserar just nu mitt rum och jag sitter här med fruktansvärt mycke huvudvärk så får väl ta en tablett och gå en runda med prinsen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0