JAG LITAR PÅ DIG?!

funderar på att skriva lite extra mycket idag, bara för att!
Hela dagen har jag legat hemma och försökt att göra så lite som möjligt, däribland, kolla på skidåkningen hela dan (nästan) gjort tyska glosorna och nu har jag precis kommit ur duschen riktigt skönt faktiskt. Älskar verkligen att duscha det ska ni veta. Ska snart få mat också, har inte alls varit hungrig idag, men nu är jag de lite i alla fall.
NI BEHÖVER INTE LÄSA DE UNDER DETTA.


Innan pratade jag med en super trevligt kille på MSN, vi snackade om förhållande, om förtroende och varför ett förhållande får brister och tar slut.
Själv tycker jag att personerna i ett förhållande ska ha ett annat liv förutom att vara med sin tjej/kille att personerna ska kunna gå ut och festa med snygga människor utan att den andre bli sur de handlar om förtroende, man ska väl kunna lita på varandra när man har ett förhållande ? Då ska man väl kunna lita på att ens tjej/kille inte kommer att göra något med någon på den festen, hoppas ni fattar? Om han/hon gör något med någon annan får man ju lösa de på något annat vis han/hon som gjorde något med någon annan har då visat att han/hon inte går att lita på. FÖRTROENDE I ETT FÖRHÅLLANDE ÄR SUPER VIKTIGT DET ÄR ÄVEN VIKTIGT MED ETT LIV UTÖVER SIN POJKVÄN/FLICKVÄN.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0