det är inte rättvist !

min röst håller inte samma mått längre. Har absolut inget ljud kvar i kroppen hur mycket jag än försöker så de blir antagligen sängen snart.

Det finns en yngre generation av människor barn, som ska bli behandlade av lärarna precis så som lärarna känner, den meningen lät kanske konstig men jag hoppas ni fattar.
Bara för att ett barn skyddar ett annat så ska han/hon får skulden för de ? är inte de orättvist så vet jag inte vad som är de? Bara för att han/hon alltid syns vi brottsplatsen eller bråkplatsen så ska han/hon få skulden.

ajaa var egentligen inte de jag skulle ta upp idag. NU gjorde jag de så nu orkar jag inte skriva mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0