2010

Vad ska jag egentligen förvänta mig inför det nya året?
För ingenting har egentligen förändrats för det är ju fortfarande en vanlig fredag, första dan på det nya året?
Det finns egentligen ingenting jag saknar från 2009 bara kärlek. Det som alla vill ha jag lyckas på något sätt alltid hitta fel kille, eller det kanske bara är jag som säger att han är fel för att jag inte vill ha han. Jag saknar ju som sagt mitt ex, de har jag tagit upp många gånger. Kommer 2010 ge mig den kärlek jag behöver? Kommer jag att hitta en kille som passar just mig, kommer jag att släppa in han på livet? Jag vill ju så gärna hitta någon som jag känner mig trygg med. Kommer jag att få någon som kommer att ligga bredvid mig och hålla om mig tills natten blir till dag?
helt onödig text men skit samma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0