ont ont ont ont och mera ont.

SKAFFA aldrig tandställning de spänner och gör ont. Hela min mun värker, fast just nu bara älskar jag mina tänder de har verkligen flyttat sig jätte mycket på bara några timmar har inte haft den i ens en dag men mina framtänder står nästan rakt nu ! WIIHOOH ! Så jag ska kanske inte klaga på att de gör ont eller får jag göra de ?! Jag menar de känns som jag har en massiv tandvärk eller att alla tänderna vill lossna på samma gång.
Nog om de. Varför är lilla jag uppe såhär tidigt ? Jo riktigt såhär tidigt var de inte meningen att jag skulle gå upp det bara hände av en slump eftersom jag har så satans ont. Där kom de igen. :o
Idag ska jag ta med mina små konfirmander in till Hässleholm för att ha en hel dag där. Kan faktiskt bli trevligt.
Så jag hör av mig igen ikväll !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0