ja

Sitter och lyssnar på världens bästa Joshua Radin. Jag är super mega trött och allt smink sitter kvar från igår så det göra ont i ögonen och kliar ! MYSIGT värre.
Jag saknar kärlek så in i bombens mycket! Jag har svårt för att bli kär eftersom jag letar efter felen sen stör jag mig på dem. Jag saknar att vara kär. Ha känslan och den här piriga känslan i magen. Ha någon som håller om en. Nej nu måste jag sluta för det är när man inte försöker så mycket som man oftast hittar det man söker. ! Det blev många "man" i den meningen.
Senare idag måste jag verkligen städa ska nog leta upp min kamera laddare och sen ta lite bilder för de flesta bilderna på min data är gamla ! måste till stan idag och hämta mina kort !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0