BLIND?!

kollade precis på en riktigt bra film om en tjej som åker konståkning. En dag så ramlar hon slår i huvudet men hon fortsätter åka även fast hon inte kan se längre. Hade ni slutat på eran sport bara för att ni hade blivit blind eller döv?
Jag hade nog inte de visst det hade varit svårt men det finns något i fotbollen och dansen som gör mig lycklig. När jag mår som sämst och jag vet att jag ska träna så blir jag på något sätt glad. Jag rensar hjärnan på tankar om annat och lägger bara fokus för stunden.
Annars har kvällen varit jätte bra. Vill inte sova än så jag ska hålla mig vaken en stund till :)

Kommentarer
Postat av: sandra

jag undrar vad filmen heter? :)

2011-03-11 @ 16:18:00
URL: http://sandraeleonor.blogg.se/
Postat av: vad heter filmen

vad heter filmen

Svar: kommer faktiskt inte ihåg namnet på filmen längre men sök på konståkningsfilmer på imdb så kommer den nog upp :)
Alice Nordin

2013-04-17 @ 16:45:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0