9 december

jag var arg och tråkig igår när jag somnade så idag är jag också arg och tråkig. Mår inte så jävla bra just nu, blir säkert bättre senare men just nu mår jag dåligt och ja jag får skriva i min blogg att jag mår dålig för jag får klaga i alla fall här. 
Hoppas dagen blir bättre, den kanske blir sämre man vet ju aldrig, ska i alla fall gå till bussen om en halvtimme åka till skolan och försöka skratta försöka vara glad, kanske inte lyckas men då har jag i alla fall försökt. har inget mer att plugga på nu och jag ska lämna tillbaka alla böckerna och imorgon ska jag lämna in min data. SUCK..
ska även prata med Felix om hur han vill göra imorgon. 
Idag är en sån dag när jag är riktigt trött på livet men jag har kanske mina stjäl. Får upp till kyrkvillan ikväll mest för att jag blir lycklig av att vara där, att sitta och prata med beckis är det bästa jag vet för hon förstår.
skriver kanske mer sen när jag mår bättre. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0