5 december

godmorgon, sitter här i min underbara säng, som jag bäddade rent igår, jag dammsög även golvet eftersom jag såg en dammråtta och fick panik. Hahah. Lite rolig är jag. klockan tolv står jag och städar mitt rum, men de behövdes, sen gick jag och prinsen och la oss, han fick halva sängen för sig själv så jag hade en nöjd hund i alla fall. Nu ska jag gå ner och äta frukost eller ja första ska jag ta på mig sen blir det frukost och efter de ska jag dra mig ner till tåget för att åka in till stan, för idag ska vi spela cup. Det ska bli himla roligt och ja hoppas vi spelar lika bra som förra cupen. 
När jag kommer hem ska jag skriva mina utmaningar och skriva dagens låt. För det var det dåligt med igår ! ibland har man mycket att göra ! 

NU KÖR VI FLICKOR ! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0