29 december

nu ljög jag allt för er igår. Nej jag lägger upp bilder idag i stället blev mycket igår och jag fastnade framför tvn och orkade inte riktigt röra mig. Idag kommer de upp bilder på mina inköp och på Rebecka och Rebecka! Nu ska jag snabbstäda lite sen måste jag fixa till mig ta mina träningskläder och dra mig till tåget för jag ska in till stan en runda först in på HM sen vidare till Jacobskolan för att träna med flickorna för imorgon är det cup ! Det gillar vi :) Ikväll kommer Felix och sen skulle nog Rebecka titta in på lite lussebullsfika ! :) Ser jag verkligen framemot ! Hon berättade igår att hon inte hade ätit någon lussebulle alls detta året, snacka om att gå miste om något ! :O
Ajaa, snabbstädning var de ja ! VI hörs efter träningen ! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0