26 december

veckan är nästan helt proppfull med saker som jag ska hitta på och det känns faktiskt skönt att alltid ha något att göra :) Då behöver man inte tänka på allt det dåliga som snurrar i huvudet. 
Idag ska jag äta hos mormor och sen kolla på någon bra film och läsa lite i mina nya böcker! 
Imorgon åker jag hem till Felix :)
På tisdag blir det entré med flickorna och det ska bli super kul får se om jag hittar lite fynd, har faktiskt skrivit en lista på saker jag måste köpa. 
På onsdag är det träning mitt på dagen sen vet jag inte riktigt kanske tvingar hit Felix :O vem vet.
På torsdag är det minicup här i Tyringe ska bli riktigt roligt :)
På Fredag är det nyårsafton och det är party från morgon till nästa dag ! :) 

Nu ska jag fixa mitt hår sen bär det av till mormor :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0