22 december

Hejhej, har varit i Helsingborg idag och fixat min tandställning, känns faktiskt skönt att få höra att nästan alla tänder så där som ska. Har precis haft den i år. Får väl snart ta av den eller man kan ju hoppas på de. EHm nu är jag i alla fall hemma, tackar dock Linnea för att hon följde med mig :) och sen tackar jag Max mamma för att hon körde hem mig från Perstorp, tåget gick ju sönder. Älskar verkligen Skånetrafiken SÅÅÅ MYCKET ! 
Längtar till ikväll för då kommer Felix plus att jag ska träna. Sista träningen innan uppehållet nu över julhelgerna. 
Kommer nog upp en eller två små roliga bilder på linnea lite senare ! :)
Nu ska jag kolla på one tree hill mest för att det är världens bästa serie efter O.C ! 
Sälen-2010


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0