21 december

21 december, tre dagar kvar till julafton. Inte alls långt kvar. Jag brukar gå och vara rätt deppig på julen fram till julafton. Fram till jullovet och detta jullovet känns extra speciellt på något vis. Jag har världens bästa pojkvän denna julen och jag hoppas verkligen hoppas att jag har köpt rätt julklapp till honom. Funderar på att köpa en lite sak till som bara är för skoj skull för imorgon när vi träffas skulle vi nog byta julklappar eller något. 

Skolan idag kommer förmodligen inte hända så mycket idag, vi ska ju till skolan såklart va med klassen en stund och sen ska vi gå till aulan för att lyssna på prästen och rektorn och Monica. Ska faktiskt bli trevligt att höra henne sjunga dock ganska otrevligt att lyssna på prästen och rektorn för dom säger alltid samma saker och det blir tråkigt må jag säga. Efter skolan vet jag inte riktigt vad jag ska göra men tar nog dagen som den kommer ! Ha de bra alla så hörs vi kanske senare ! 
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0