18 december

inte långt kvar till julafton ! känns helt underbart just nu och alla bra känslor och det braiga humöret har kommit tillbaka. En djupdal blev till en högtopp på bara en dag. Igår åkte Linnea jag och Elin in till Kristianstad och shoppade, köpte Felix julklapp och nu hoppas jag verkligen att han kommer tycka om den. Har kvar kvittot utifall att han inte ska göra det. På kvällen åkte jag och Elin till Felix och spelade lite fifa med han och Oskar, det var faktiskt väldigt väldigt trevligt och idag ska vi dit igen. Dock ska jag sova hos Felix. Imorgon ska vi ha fika här hemma för släkten och jag ser framemot de brukar alltid bli så himla mysigt ! 
Älskar min släkt ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0