13 december

Lucia är här och det är ju faktiskt en mysig tradition dock har jag inte firat den så bra. Lite glögg på första lektionen, helt okej. 
Nu är det ju faktiskt såhär att idag var första dagen på linnéskolan här i Hässleholm och jag måste säga att det kändes speciellt att komma hem innan fyra. Åkte dit i morse mådde riktigt illa hade huvudvärk och jag hade sovit ungefär 20 minuter. Det gick ändå ganska lätt alla lärarna är jätte snälla och jag känner redan nu att jag trivs även fast jag kanske inte pratade så mycket med många idag pga att jag knappt har någon röst. Det var dock fler än jag som var trötta efter igår det tog hårt på krafterna att vara uppe och festa hela natten på en söndag! Roligt hade vi dock och mysigt vare! Felix var med och Oskar, Tommy, Jonas, ELIN, LINNEA, BECKA och JOSEFIN! Trevligt värre. Blev vilda danser, tjutande sångröster och en helt galen kväll fullt mycket massa trevliga folk på björket och så ! Lätt de bästa björket jag någonsin varit på! Träffade folk som jag inte har träffat fler månader och det var trevligt, Vid två åkte jag Oskar och Felix hem till mig, och sov en stund sen var de bara att till att gå upp igen  ! INTE OKEJ. Tackar allt trevligt folk för igår !   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0