1 december

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article8210723.ab
Har pratat med Felix nu och jag känner verkligen att jag saknar honom riktigt mycket och jag tycker att han ska komma hem nu. För jag vill bara krama om honom och pussa på honom. 

I alla fall så tänker jag inte gå till skolan imorgon för jag mår fortfarande dåligt i magen och nu tänker jag gå in på toa och göra mig i ordning för sängen för det är där jag trivs bäst när jag mår såhär. Ska fylla på min vattenflaska och försöka se livet från den goda sidan, snart kommer Felix hem och jag tänker på något vis försöka träffa honom innan helgen jag bara måste göra de ! 

Tänkte också meddela att första december är snart slut hoppas ni har njutit av denna dagen ! 


SOV GOTT MINA VÄNNER ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0