snartsnart..

hejsan bloggen.
det har varit en "rolig" dag. Det började med att jag vaknade överdrivet tidigt sedan somnade jag om. Gick därefter upp för att börja städa hemma hos mormor och morfar så att dom snart kan flytta in i den nya lägenheten. Efter de åkte jag hem duschade och kollade på film. Sedan har jag bara tagit de lugnt här hemma. På något vis vill jag börja skolan imorgon mest för att få första dagen överstökad. Jag är jätte nervös men mest taggad.
Nu ska jag snart gå och lägga mig för jag ska upp och åka till ungdomsmottagningen imorgon. Tycker inte alls om de men man måste ju. Slutet på denna veckan kommer bara bli jobbigt på något vis. Jag kommer vara riktigt nervös och jag kommer bara bli ännu mer nervös när jag ska ta tåget på måndag morgon. Det känns inte alls bra.
Sen finns de inga sena kvällar längre, just nu känns det som jag kommer behöva gå upp vid fyra varje dag och det känns inte alls bra. Jag får ju gå och lägga mig jätte tidigt för att orka. Fast detta var ju faktiskt mitt eget val.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0