nu vill jag verkligen.

Sitter just nu i soffan och lyssnar på helt underbar musik. Är faktiskt riktigt trött även fast jag inte har gjort så mycket idag. Michael bublé är helt fantastisk och jag älskar på något vis hans röst.
Har faktiskt tränat idag och tro de eller ej men det var riktigt kul och jag längtar faktiskt tills matchen på söndag för då ska jag ge allt jag har att ge och lite till. Jag är redan taggad.
Jag vill bara att denna helgen ska gå riktigt snabbt förutom på lördag, lördag får gärna vara för-alltid. Men imorgon och på söndag det måste gå riktigt fort för jag vill verkligen jätte mycket börja skolan nu. Jag har dock ändrat inställning på en dag, det är väl kanske för att alla mina kompisar(förutom evelina) går i skolan nu och dom har de verkligen jätte bra. Det har gått förbi några dagar när jag verkligen inte har orkat göra någonting och jag har faktiskt gillat att vara med bara mig själv för att vila upp mig. !
Snart får jag tillbaka min egen data och då kommer de upp fler bilder här, jag vet att ni längtar efter det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0