mitt sommarlov

Det finns så mycket att säga om detta sommarlovet.
Det finns så mycket minnen! Saker som har hänt som jag aldrig trodde skulle inträffa.
Detta är de bästa sommarlovet sen 2008 för de hände inget förra sommaren.


Nu i sommar har jag varit på så många ställen att jag knappt hunnit vara hemma.
Jag har varit i åhus rätt mycket och träffat världens bästa gabbi. Jag har varit med Rebecka i göteborg.
Jag har sovit i en riktig mysig stuga på Orust med rebecka. Jag har varit på festivaler. Jag har festat, träffat nya människor, varit glad, mått bra och varit lycklig. Tackar alla underbara människor för detta sommarlovet eftersom jag vet att ni börjar snart och även jag.
Nu är sommarlovet snart slut. Snart bleknar marken bort och allt blir snövitt. Jag längtar faktiskt efter
snön jag längtar efter att få hutra under en filt med en kopp varm choklad och en riktigt bra film.
Jag längtar efter att börja skolan. Jag längtar efter nya vänner, inte för att jag vill bli av med mina nuvarande
för dom är helt underbara.

En ny klass, nya människor, så mycket nytt.
hur ska man kunna ta in allt. Hur ska jag få orken att varje dag ta mig till skolan. För jag vill verkligen inte gå på någon annan skola. Hur ska jag hinna med vänner, skolarbete, kärlek, ?! det löser kanske sig. Eller jag vet inte.



hoppas och ber att du läser detta:
Förlåt, jag har varit dum. Det finns inga mer ord jag kan säga.
För jag har redan sagt allt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0