lalala-land

helgen har varit super bra och denna veckan har varit trevlig, har nog mest varit hemma och det har varit riktigt skönt.
Denna helgen har det varit hässleholmsfestivalen, det är enda helgen på sommaren där folk visar sig på stan.
I fredags var de lagfest i klubbstugan och det var riktigt trevligt och super roligt ! När klockan närmade sig tio begav vi oss upp till festivalen och sen bar de hem vid halv två !
Igår så åkte vi till hässleholm och hade super trevligt och träffade mycket trevliga människor bland annat min kusin ! Var i malmö hela dagen med elin, felix och oskar. Det var riktigt trevligt och jag är super glad över min happy meal leksak ! ha-ha

idag händer de nog inte så mycket men jag känner inte för att göra något mest att ligga hemma kolla på film och ha de allmänt bra. Börjar ju faktiskt skolan om en vecka !
  Så nu börjar sista veckan på sommarlovet känns rent ut sagt bra att säga de. Första gången sen jag skulle börja på högstadiet som jag längtar efter att börja skolan. ha-ha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0